2010-06-24 ? 15:32:22

tror ni inte jag lyckat blivit sjuk? Jo de...

dsc01022 (MMS)

tror ni inte jag lyckat blivit sjuk? Jo det är klart. sitter uppe i soffan med tre täcken och käkar melon atm. :thumbup:

2010-06-23 ? 20:40:58

Sitter i soffan med en filt och fryser. si...

Sitter i soffan med en filt och fryser. sitter och kollar på wipeout med mamma och pappa. snart blir det fotboll. sen senare ikväll så ska jag byta dataskärm. min skärm vill inte fungera längre:( jaja nu måste jag springa ner och hämta en halstablett medan det är reklam. jävla hals som börjat värka :(

2010-06-18 ? 17:44:13

jag fick inte sova speciellt mycket inatt....

jag fick inte sova speciellt mycket inatt. Eller jag valde väl själv att vara vaken. Och när jag väl vill sova så fick jag inte det för då var det några som väckte mig hela tiden. sen när man kommer hem och lägger sig och försöker sova, tror ni inte min bror kommer och är på sitt gladaste humör och bara måste väcka mig? dom som känner micke vet väl precis vad jag menar. hann inte sova mer än tjugo minuter, och nu är det väl ingen idé att försöka somna om för nu är det fotboll på tv och då sitter micke bara och skriker. Toppen dag

2010-06-17 ? 22:52:57

sitter vid hönsan med philip anna elin st...

sitter vid hönsan med philip anna elin stina carro emma jonte martin jimmy wille och alla dessa jävla mygg. ska nog dra hem till berggren snart. Orkar inte med alla mygg länge till. Äsch ska nog ta och bada med wille nu. Ha det bra:)

2010-06-16 ? 20:07:34

Sitter på blå lagunen för tillfället, för ...

Sitter på blå lagunen för tillfället, för niorna har sin avslutning här. va meningen att komma hit och säga hej till lovisa. min finaste ängel<3