2010-08-19 ? 23:27:56

Hejsan, mobilbloggar nu eftersom annars fa...

Hejsan, mobilbloggar nu eftersom annars fastnar jag bara vid datorn.. idag vaknade jag iaf halv tre. Har faktiskt städat mitt rum idag, tagit ut datorn och skrivbordet också. usch... har träffat ellen en sväng också fast hon skulle hem till isac sen och jag skulle va med ida så blev inte så länge. va iaf med ida, vi gick till pascha och träffade han en sväng. sen påvägen hem sprang vi typ en heldel, haha! Vid södra kurvan hade jag sällskap utav alex. vela inte gå själv förbi skogen(a) så alex följde med mig en bit snäll som han är:) allt för idag, nu ska jag tvätta bort sminket och gå ner och kolla film puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: